Monday 17 September 2012

BICARA KAMPUS


Selesai sudah program bicara kampus yg diadakan di astaka malam tadi.Pelbagai soal mengenai kampus telah dirungkai.Sambutan daripada mahasisiwa juga amatlah menggalakkan dengan pelbagai soalan yg dilontarkan .


Program berjalan dengan lancarnya dengan barisan panel & moderator yg petah berkata2,sebelum itu,UK ingin perkenalkan barisan panel dalam bicara kampus yg telah berlangsung tadi.Mereka terdiri drpd 2 orang mahasisiwa iaitu saudara na’em dan saudari fazlin serta En . Kamarul ,kaunselor UMP.

Duduk dari kiri:Farid(moderator),Fazlin,En.Kamarul & Na'em(barisan panel)

Bermula dari jam 9 pm,program berakhir kira2 jam 11 pm.Dengan pelbagai perkara serta pengalaman yg diceritakan oleh barisan panel,diharap agar hadirin sekalian dapat memanfaatkan info2 yg diperoleh dengan sebaiknya dan sampaikan kepada rakan2 yg tidak dapat hadir.Semangat serta nasihat yg diberikankan saudara na’em dan saudari Fazlin dilihat UK wajar dijadikan contoh untuk mahasiswa sekalian dalam menjalani kehidupan di alam kampus terutamanya mahasiswa Tahun 1 .

Berikut adalah sedikit foto yg berjaya dirakam melalui lensa UK:






Harapan UK agar di masa hadapan,semakin banyak program berbentuk "sharing" sebegini dapat dianjurkan bukan sahaja oleh Kelab Karisma,malah oleh kelab2 lain juga supaya kita dapat sama2 membawa mahasiswa UMP ke satu tahap yg lebih tinggi.


Sekian dari UK,

"Safety First" 

No comments: